Ultima pagina

TRANSLATOR

vineri, 12 iunie 2015

A new knitting project (un project nou de tricotat)

[I started to knit a beautiful jacket I saw on Ravelry. Because I love the patterns sold by an Austrian designer, Von HintermStein, I bought several of them. See the link below. 
I am a huge fan of German (in this case Austrian) and Italian knitting school, because their knits are beautifully finished and do not look cheap or very home made. 
I read the instructions carefully, but I decided not to follow them. I adapted the instructions to my own basic pattern for cardigans, in order to get the same fit and model. I shall write how I did it next time.
I already started the project, using a very nice knitting cotton (Katia cotton jeans), which is unfortunately discontinued. The sleeves are ready. Now I am knitting the back].

Am gasit pe Ravelry modele care imi plac foarte mult, facute de un designer din Austria, Von HintermStein (http://www.ravelry.com/designers/von-hinterm-stein). De fapt este o doamna, pe care o cheama Jutta.

Intodeauna mi-au placut tricotajele facute dupa metoda germana sau dupa metoda italiana. Recunosc insa ca nu stiu nimic despre scoala de tricotat spaniola si portugheza. Stiu insa ca explicatiile si finisarile din modelele de tricotat italiene nu au egal. 

Uitati-va putin la modelele facute de Von HintermStein, daca aveti cont pe Ravelry (ceea ce nu inseamna ca trebuie sa cumperi, ci numai ca poti sa vizionezi mai multe modele si sa descarci modelele oferite gratis).

Eu am cumparat deja cateva modele de Von HintermStein, intre care aceasta jacheta inspirata de costumele nationale din Alpi (Trachtenjacke / Trachtenweste). 
Pozele de mai jos le puteti vedea si pe Ravelry, daca doriti sa comandati instructiunile acestui model.






Am citit cu grija instructiunile si dupa aceea am hotarat ca nu le voi urma, ci voi folosi dimensiunile tiparului meu de baza pentru tricotaje si calcula numarul de ochiuri de care am nevoie. 
Nu imi pare insa rau ca am cumparat modelul (7,5 euro), de care poate nici nu as fi avut nevoie. Ii platesc designerului pentru faptul ca pot folosi si adapta modelul si asta mi se pare corect.

Jacheta pe care o voi face va fi din bumbac, pentru ca vreau o jacheta de vara. 

Am gasit un bumbac superb, care este foarte placut la lucrat. 
Multicolor, dar cu culori si gradatiile intre culori foarte subtile, asa ca nu voi obtine dungi evidente. Foarte 'tweedy'. Il lucrez cu andrele 3 (nu 3,5) pentru ca doresc sa nu se intinda prea mult. Vreau o jacheta care sa isi pastreze forma.

Din nefericire aceast bumbac va fi scos din productie si nu se mai gaseste peste tot. De aceea am mai luat doua culori, pentru alte jachete de vara, la care voi folosi probabil tot modele de la HintermStein.



Culoarea cu care lucrez acum este cea cu nuante de portocaliu / orange. 
Mai am inca destule pelote pentru o jacheta de culoarea verde kaki din mijloc (jos) si de culoarea albastru din dreapta jos. Celelalte culori erau vandute la Pipoos din Groningen de unde am cumparat bumbacul.

Deocamdata nu m-am uitat pe internet. Mi-ar fi placut si o jacheta roz pe o rochie de in gri....

Data viitoare va voi scrie despre cum am adaptat modelul, ce tehnici am folosit si ce probleme am avut de rezolvat. Am terminat deja manecile. Acum lucrez la spate, in timp ce ma uit pe dvd-uri de croitorie.

Un comentariu:

  1. Olá,
    Adorei seu blog e as postagens, agora sou seguidora do blog.
    Venha visitar meu blog www.crochelinhasagulhas.com.br
    Você será muito bem vinda.
    Janelice Bastiani

    RăspundețiȘtergere