Ultima pagina

TRANSLATOR

vineri, 3 august 2012

Blogul superb al Verei (veracroitorie)

Trebuie neaparat, dar neaparat, sa va trimit pe blogul Verei, pe care, din motive stranii, se pare ca nu l-a descoperit multa lume. Spun asta fiindca am vazut acum ca nu suntem decat trei persoane interesate: Geany, Mirela si eu, pe cand acest blog ar merita o gramada mare de cititoare, pe care le intereseaza croitoria de calitate.

Ulitma ei postare este despre cum faci o rochie din voal drapata peste bust. ... Asa este ca sunteti curoioase? Sa vedeti atunci o poza, pe care imi permit sa o copiez aici si sa va trimit sa cititi restul pe blogul Verei. Cred ca nu se supara. Daca da, las trimiterea la blog, dar fara poza.


Deci: daca va intereseaza tehnica pe care Vera o pune cu mare generozitate la dispozitia cititoarelor, duceti-va pe blogul VERACROITORIE  (http://veracroitorie.blogspot.nl). O gasiti dealtfel si pe lista mea de bloguri preferate.

Draparea in croitorie nu este un lucru usor. Deci cu atat mai mult, jos palaria.

Ca omagiu pentru munca Verei am sa pun si eu o poza cu doua creatii ale legendarei creatoare de moda Madeleine Vionnet, regina drapajului si a croitului pe bieu. 
Doua rochii de seara din 1930.





4 comentarii:

  1. Buna Carmen,cum sa ma supar pe cineva care ma ajuta?De fapt, sunt onorata sa vad ca tu postezi despre munca mea(admir foarte tare blogul tau)si iti multumesc pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochiile acestea sunt superbe! Candva, candva am sa le fac si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, site-ul Verei e super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult ca ne-ai dat si noua link-ul...imi e de folos,ca si al dau deasemeni:)

    RăspundețiȘtergere